15 Mayıs 2016 Pazar

Hayko Cepkin - Ben İnsan Değil Miyim Şarkı Sözü & Dinle & Sözleri

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

ADS
Türk rock müziğinin sevilen isimlerinden olan Hayko Cepkin'in, DMC etiketiyle yayınlanan "Beni Büyüten Şarkılar vol.1" albümünde yer alan "Ben İnsan Değil Miyim" isimli şarkısı, video klibiyle dijital ortamda müzik severler ile paylaşıldı. Ben İnsan Değil Miyim şarkı sözleri ve dinleme fırsatını sizlere sunuyoruz.


Hayko Cepkin Ben İnsan Değil Miyim Şarkı Sözleri 

Ben insan değil miyim
Ben kulun değil miyim

Tanrım,
Dünyaya beni sen attın
Çile çektirdin
Derman arattın

Madem unutacaktın
Beni neden yarattın

Bende mutlu olmak istemez miydim şu yalancı dünyada
Yüce adalet böyle olurmu tanrı kulunu hiç unuturmu

Bende gülmek isterim
Bende sevmek isterim

Önce ne verdin
Sonra ne aldın
Onun pesinden
Neden ağlattın
Beni sen kullarına oyuncak mı yarattın

Bende mutlu olamak istemezmiydim su yalancı dünyada
Yüce adalet böyle olur mu tanrı kulunu hiç unutur mu...

Ben insan değil miyim

Ben insan değil miyim
Ben kulun değil miyim

Hayko Cepkin Ben İnsan Değil Miyim Dinle 

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

ADS-2

Yeni Şarkı Sözleri

Hayko Cepkin - Ben İnsan Değil Miyim Şarkı Sözü & Dinle & Sözleri
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.