26 Nisan 2016 Salı

Güliz Ayla - Olmazsan Olmaz Şarkı Sözü & Dinle & Sözleri

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

ADS
Güliz Ayla 2015 yılında en iyi çıkış yapan bayan sanatçı ödülü alan kendi adını taşıdığı ilk albümü ile listelerde bir numaraya kadar yükselmişti. Çıkış parçası olan Güliz Ayla Olmazsan Olmaz şarkı sözleri sizler için şimdi sitemizde.


Güliz Ayla - Olmazsan Olmaz Şarkı Sözü

Benim bura afet yeri 
Yangında var depremde hangisini anlatayım ki 
Kimmiş beni söndürecek 
Ateşim dinsin diye okyanusa sığınamam ki 
Sarılırım sarılırım bırakmam 
Çağırırım çağırırım daha da sensiz yatmam 

Olmazsan olmaz büyümez çiçeklerim 
Toprağım havalanmaz kurur gider bahçelerim 

Ah başıma gelen benim 
Aşk oyun ben oyuncak 
Söyle emrine amadeyim 
Kimmiş beni susturacak 
Duysun be dağlar taşlar 
Çok seviyorum demiş miydim 
Sarılırım sarılırım bırakmam 
Çağırırım çağırırım daha da sensiz yatmam 

Olmazsan olmaz büyümez çiçeklerim
Toprağım havalanmaz kurur gider bahçelerim

Güliz Ayla - Olmazsan Olmaz Dinle

Gelen aramalar: güliz ayla, olmazsan olmaz, güliz ayla olmazsan olmaz youtube, güliz ayla olmazsan olmaz şarkı sözü, güliz ayla olmazsan olmaz şarkı sözleri, güliz ayla olmazsan olmaz sözleri, güliz ayla sözleri, güliz ayla şarkıları

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

ADS-2

Yeni Şarkı Sözleri

Güliz Ayla - Olmazsan Olmaz Şarkı Sözü & Dinle & Sözleri
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.