30 Nisan 2016 Cumartesi

Bengü - Hodri Meydan Şarkı Sözleri & Sözü & Dinle

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

ADS
Güzel şarkıcı Bengü'nün, DMC etiketiyle yayınlanan "Hodri Meydan" isimli single çalışması, video klibiyle müzik severler ile dijital ortamda buluştu. Pop şarkıcının yeni single çalışması hodri meydan sosyal medyada çok kısa sürede dilden dile dolaşmaya başladı. Bengü'ye albüme isim veren Hodri Meydan şarkısında başarılar diliyoruz. Hodri meydan sözleri sizlerle.




Bengü - Hodri Meydan Duman Şarkı Sözleri 

Hiç alışma öyle güle güle senin olmadım
Kayboluşta böyle gide gele beni bulmadın
Dönde bak ve sor o yüreğine kaç yalan sığar
Vazgeçilmezim sana bu sözüm senle dolmadı

Yine de ağladım
İçimi yaka yaka aldım
Canıma baka baka dönmedim
Kadere gidiyorum, tek hesabım Allah’a

Bir sözüm yok sustu kalbim
Bıkmıyorsun sen firardan
Küs barış yok bitti artık
Anladım gönlün yalandan

Aşk ölümse vız gelir be
Korkmadım ben intihardan
Kim yaşarmış ayrılıkta
Gör bak artık hodri meydan
Hodri meydan

Bengü - Hodri Meydan Duman Video Klibi

Gelen aramalar: Bengü Hodri Meydan dinle, Bengü şarkıları ve sözleri, Bengü 2016 albümül, Bengü yeni parçası, Bengü müzikleri, Hodri Meydan şarkısı full dinle, Bengü yeni albüm şarkıları, Hodri Meydan sözleri, Bengü yeni single şarkısı, Bengü 2016 müzikleri

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

ADS-2

Yeni Şarkı Sözleri

Bengü - Hodri Meydan Şarkı Sözleri & Sözü & Dinle
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.