25 Nisan 2016 Pazartesi

27 & Birol Namoğlu (Gripin) Muhtemel Aşk Şarkı Sözü & Dinle & Sözleri

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

ADS
Web adresimizde sizlere 27 & Birol Namoğlu (Gripin) şarkılarından biri olan Muhtemel Aşk şarkısını sunduk. Dinlemek istediği şarkıyı sitemizden dinleyen ya da okumak istediği sözleri sitemizden okuyan herkese teşekkürler. 

En güncel şarkıları http://sarkisozlerisoyle.blogspot.com adresimize eklemeye devam edeceğiz. 27 & Birol Namoğlu (Gripin) Muhtemel Aşk şarkısı hakkında atacağınız bir yorum teşekkür anlamı taşıyacaktır. Dinlediğiniz şarkının ya da okuduğunuz şarkı sözünün hoşunuza gitmesi dileğiyle.


27 & Birol Namoğlu (Gripin) Muhtemel Aşk Şarkı Sözü
Muhtemel aşk için
Aştım bendimi
Yolculuk nereye
Dinlemeden kendimi

Ah ah muhtemelen aşk

Bir anda çocuk oldum
Saklandı kederlerim
Yumdum gözlerimi
Sana açtım kendimi

Ah ah muhtemelen aşk

Ah muhtemel aşk için
Virane oldum
Bir an-ı aşk ömrüme
Divane oldu

27 & Birol Namoğlu (Gripin) Muhtemel Aşk Dinle

Gelen aramalar: 27 & birol namoğlu (gripin) muhtemel aşk, 27 & birol namoğlu (gripin) muhtemel aşk sözleri, 27 & birol namoğlu (gripin) muhtemel aşk şarkı sözleri, 27 & birol namoğlu (gripin) muhtemel aşk şarkı sözü, 27 & birol namoğlu (gripin) muhtemel aşk şarkısı, muhtemel aşk dinle, 27 & birol namoğlu (gripin) muhtemel aşk mp3 dinle, 27 & birol namoğlu (gripin) şarkıları dinle

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

ADS-2

Yeni Şarkı Sözleri

27 & Birol Namoğlu (Gripin) Muhtemel Aşk Şarkı Sözü & Dinle & Sözleri
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.