12 Ekim 2017 Perşembe

Ezhel - Bu Kız Benim İmkansızım Şarkı Sözleri

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

ADS
Herkese merhabalar. Geçtiğimiz günlerde BluTV ekranlarında yayınlanan 7YÜZ dizisinde yer alan bar sahnesinde duyduğumuz ve herkesin arayıp bulamadığı Ezhel'in yeni şarkısı Bu Kız Benim İmkansızım şarkı sözlerini sitemizde bulabilirsiniz.

Ezhel -İmkansızım Şarkı Sözleri

Dedim ki bu kız kaçmaz
Gördüğüm anda onu dedim ‘kaçmaz !’
Mantığım duygularıma der ‘yapma !’
‘Bakmaz bu kız dönüpte sana bakmaz!’
İmkansız ! Be hayrola !
Bu kalp ona doğru atıp durur dedim ‘Sercan dikkat et sakın kaybolma’
Kabullenmem lazımda imdat ! nasıl ?
Nasıl olur bu kız benim imkansızım
İmkansızım ! İmkansızım !
Çıktı lanet kadın teki vicdansızın
Derdim neydi, derdinden başka
Ettirdin beni isyan kızım
Çok insafsızsın insafsızsın !
Çok güzelsin lanet olsun insan mısın ?
Oooo ! Derdim neydi, derdinden başka…
Yüzünde benleri tane tane
Türkü gibi bi’ kadın şahane
Daha ne kadar güzel olunabilir ah be abi !
Burnu fındık ağzı kahve
Kül oldum yandım yani
Aaay ! su toprak güneş hava ve yıldızlar
Adını haykırıp derler ‘hırsız var !’
Çaldın kalbimi kaldım dımdızlak
Bu nasıl olur aşığım sırılsıklam
Sesi kulaklarımda hiç duymamış olmama rağmen
Düşünki seni göremedim bi’ kere daha ben
O yüzden içimde matem halen
Madde’n manen bittim kabullendim yok ki çarem
Ne insafsız ne vicdansızsın ! ilhamımsın ! ilhamımsın !
İmkansızlığından isyancıyım
İnsaf be ! imdat be ! insaf kızım
E ! İmkansızım ! İmkansızım !
Çıktı lanet kadın teki vicdansızın
Oooo ! Derdim neydi, derdinden başka
Ettirdin beni isyan kızım
Çok insafsızsın insafsızsın !
Çok güzelsin lanet olsun insan mısın ?
Oooo ! Derdim neydi, derdinden başkaaa..
Gece rüyalarımda gündüz düşümde
Hüznümü dövme gibi…

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

ADS-2

Yeni Şarkı Sözleri

Ezhel - Bu Kız Benim İmkansızım Şarkı Sözleri
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.